H. Cegielski – Intercity

Podpisanie umowy na zakup 25 wagonów przez Intercity – to wyjątkowe wydarzenie biznesowe. Dla naszego Klienta, firmy H.CEGIELSKI, stworzyliśmy koncepcję eventu specjalnego i zrealizowaliśmy konferencję z udziałem mediów. Trzeba było w sposób wyjątkowy zadbać o to, aby świętować sukces. Część merytoryczna i tak zwana “wieczorna” należała do nas!

konferencja fps konferencja fps
konferencja fps konferencja fps
konferencja fps konferencja fps

Przykładowe kompetencje, które wypracowały efekt końcowy:

Umiejętność dostosowania formy eventu do okazji / Empatia w świętowaniu / Znajomość zasad współpracy z mediami.

Naszym głównym celem, było zapewnienie wysokich standardów obsługi każdego wydarzenia. Zadbaliśmy o stałą ekipę. Dzięki temu za każdym razem możemy na 100% zająć się odwiedzającymi klientami, odpowiednio podzielić zadania i sprawić, by odwiedzający bawili się świetnie!

Hands events to część agencji Hands,

która ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką. Dzięki temu uzupełniamy Twój event także o komunikację i wsparcie sprzedaży. Sprawdź, ile możemy dla Ciebie zrobić!

ZAUFALI NAM

abler

akzonobel

avia_logo

danmis_logo

eurocash

fortum

fps

ichemad

kompania

milenium

mtp

muchoiecka

naturobank_logo

olx

peka

piszcz

schattdecor

sgb_logo

specialy_logo

still

swisskrono_logo

umww_logo

vox


  • „Dziękujemy za Państwa przychylność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, doskonały przepływ informacji i znakomitą atmosferę, ułatwiającą pracę pod presją czasu. Liczymy, że przyszłe przedsięwzięcia pozwolą nam już wkrótce spotkać się z Państwem ponownie.” 
    Przemysław Trawa
    Prezes Zarządu, MTP
  • „Firmę HANDS w swoim działaniu cechu sumienność i terminowość, konstruktywne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność na pojawiające się zmiany. Z czystym sumieniem rekomendujemy HANDS jako sprawdzonego i pewnego partnera w zakresie kompleksowej realizacji stoisk.”
    Wojciech Nowicki
    Członek Zarządu, Schattdecor
  • „Współpracuję z Grupą HANDS od wielu lat. Niższy budżet na stoiska sprawił, że rozważaliśmy zrezygnowanie z zeszłorocznych targów, ale agencja zapewniała, że warto się wystawić. Postawili na ciekawy pomysł i dobrze wykorzystali lokalizację - stoisko Akzo Nobel odwiedziło prawie dwa razy więcej uczestników, niż w latach ubiegłych”
    Dariusz Stefańczyk
    Prezes Zarządu, Akzo Nobel
  • „Bardzo ważnym aspektem we współpracy jest terminowość realizowanych zamówień, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz sprawne i kompetentne działanie. Wszystkie zamówienia są realizowane z należytą starannością i estetyką.” 
    Pedro Martinho
    Członek Zarządu, Eurocash