• Organizacja eventów, targów, konferencji.

Imprezy

Event marketing to niezwykle skuteczna forma promocji. Pomożemy Ci zarówno w pracach kreatywnych, jak i w samej organizacji eventu!

Konferencje

Konferencje są doskonałym narzędziem do promocji ciekawych idei oraz doświadczonych profesjonalistów. Wizerunek eksperta nie tylko pozytywnie wpływa na postrzeganie marki, ale przede wszystkim zwiększa do niej zaufanie oraz buduje sukces biznesowy. Pokażemy Ci, jak to najlepiej wykorzystać!

Targi, Showroomy

Targi to nieoceniona szansa na zbudowanie świadomości marki, nawiązanie nowych relacji biznesowych oraz prezentację produktów ściśle określonej grupie docelowej. Przygotowanie ekspozycji to jednak spore wyzwanie. Możemy Cię w tym wyręczyć!

ZAUFALI NAM

abler

akzonobel

avia_logo

danmis_logo

eurocash

fortum

fps

ichemad

kompania

milenium

mtp

muchoiecka

naturobank_logo

olx

peka

piszcz

schattdecor

sgb_logo

specialy_logo

still

swisskrono_logo

umww_logo

vox


  • „Dziękujemy za Państwa przychylność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, doskonały przepływ informacji i znakomitą atmosferę, ułatwiającą pracę pod presją czasu. Liczymy, że przyszłe przedsięwzięcia pozwolą nam już wkrótce spotkać się z Państwem ponownie.” 
    Przemysław Trawa
    Prezes Zarządu, MTP
  • „Firmę HANDS w swoim działaniu cechu sumienność i terminowość, konstruktywne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność na pojawiające się zmiany. Z czystym sumieniem rekomendujemy HANDS jako sprawdzonego i pewnego partnera w zakresie kompleksowej realizacji stoisk.”
    Wojciech Nowicki
    Członek Zarządu, Schattdecor
  • „Współpracuję z Grupą HANDS od wielu lat. Niższy budżet na stoiska sprawił, że rozważaliśmy zrezygnowanie z zeszłorocznych targów, ale agencja zapewniała, że warto się wystawić. Postawili na ciekawy pomysł i dobrze wykorzystali lokalizację - stoisko Akzo Nobel odwiedziło prawie dwa razy więcej uczestników, niż w latach ubiegłych”
    Dariusz Stefańczyk
    Prezes Zarządu, Akzo Nobel
  • „Bardzo ważnym aspektem we współpracy jest terminowość realizowanych zamówień, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz sprawne i kompetentne działanie. Wszystkie zamówienia są realizowane z należytą starannością i estetyką.” 
    Pedro Martinho
    Członek Zarządu, Eurocash