Nieodłączna część imprez firmowych to…

Odpowiadamy od razu – integracja!
Wiele firm organizuje imprezy firmowe, bo „tak wypada” i tak robią inni. Tymczasem tego typu wydarzenia powinny być porządnie przemyślane, bo są świetną okazją do zacieśnienia zawodowych więzi i zbudowania zespołu ludzi, którzy mogą na sobie polegać i wspólnie dążą do określonego celu. To zaś przekłada się na wymierne korzyści dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Jak zorganizować wydarzenie, by spędzony wspólnie czas zaprocentował w przyszłości?

Integracja to podstawa

Imprezy firmowe to połączenie przyjemnego z pożytecznym – zabawy i relaksu z nauką efektywnej pracy w grupie. Integracja zespołu pozwala spojrzeć na współpracowników z zupełnie innej perspektywy i dostrzec w nich cechy, które być może do tej pory nie były widoczne. Nawiązywane w ten sposób relacje tworzą silny, zgrany zespół, który jest gotowy na każde wyzwanie, jest odpowiedzialny, skuteczny i świadomy swojego potencjału.

Integracja pracowników stwarza doskonałe możliwości do bliższego poznania się zespołu i rozwija umiejętności komunikacyjne każdego członka. Różnego typu zabawy integracyjne i team buildingowe zachęcają do działania w grupie, a uzyskiwane nagrody są potwierdzeniem, że wspólne wysiłki dają konkretne efekty. To z kolei usprawnia pracę i codzienne biurowe aktywności – zintegrowany zespół to samodzielny zespół, który wie, co, jak i kiedy powinno być zrobione. 

Team building w pigułce

Obecnie coraz więcej pracodawców dostrzega zalety team buildingu, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza budowanie zespołu. To podejście skupia się na tworzeniu i rozwijaniu relacji wewnątrz grupy współpracowników, a także nauce umiejętności, które umożliwiają wspólną pracę.

Zintegrowany zespół daje gwarancję dużej wydajności i samodzielności. Pracownicy doskonale wiedzą, co leży w zakresie ich obowiązków, potrafią się ze sobą komunikować i rozdzielać zadania.. 

Jak przygotować się do organizacji wydarzenia?

O czym musisz pamiętać jako organizator imprezy firmowej? Jak wygląda organizacja imprez integracyjnych dla pracowników?

Jak można łatwo opisać najważniejsze kroki w przygotowaniach imprezy integracyjnej? Jeśli zależy Ci na tym, by taki event był udany i przyniósł oczekiwane rezultaty, weź pod uwagę następujące aspekty:

  • Planowanie firmowej imprezy – pierwszym etapem udanej organizacji eventu firmowego jest faza planowania. Warto zadbać o to odpowiednio wcześnie i dobrze przemyśleć każdy szczegół. W przeciwnym razie frekwencja i atmosfera na takim wydarzeniu mogą nie spełnić Twoich oczekiwań. 
  • Powód firmowej imprezy – niezależnie od okoliczności (firmowy jubileusz, przywitanie nowych członków zespołu itp.), warto potraktować imprezę integracyjną jako formę nagrody dla pracowników i jednocześnie motywację do dalszej, wytężonej pracy. 
  • Forma integracji firmowej – spotkanie integracyjne, impreza tematyczna czy piknik firmowy? To Ty decydujesz, jak będzie wyglądał event. Dobrym pomysłem w przypadku zorganizowanych wyjazdów integracyjnych jest połączenie ich np. ze szkoleniem i odprawą. 

Mamy to! Co dalej?

Nie zastanawiaj się, czy warto zorganizować imprezę integracyjną, tylko kiedy warto to zrobić. Podziel się swoimi pomysłami i wizją z Hands, a my pomożemy Ci wybrać czas, miejsce, atrakcje i masę innych rzeczy. Tobie zostanie już tylko podziwianie efektów, zabawa i branie udziału w imprezie, na której nie zabraknie:

  • wspaniałej zabawy w miłej atmosferze (to absolutna podstawa udanej integracji);
  • okazji do bliższego poznania się poszczególnych członków zespołu;
  • gier i aktywności, które zachęcą do pracy w grupie i przełożą się na większą wydajność pracowników. 

Poświęć kilka minut na brief, by zaoszczędzić godziny pracy w przyszłości.

ZAUFALI NAM

abler

akzonobel

avia_logo

danmis_logo

eurocash

fortum

fps

ichemad

kompania

milenium

mtp

muchoiecka

naturobank_logo

olx

peka

piszcz

schattdecor

sgb_logo

specialy_logo

still

swisskrono_logo

umww_logo

vox


  • „Dziękujemy za Państwa przychylność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, doskonały przepływ informacji i znakomitą atmosferę, ułatwiającą pracę pod presją czasu. Liczymy, że przyszłe przedsięwzięcia pozwolą nam już wkrótce spotkać się z Państwem ponownie.” 
    Przemysław Trawa
    Prezes Zarządu, MTP
  • „Firmę HANDS w swoim działaniu cechu sumienność i terminowość, konstruktywne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność na pojawiające się zmiany. Z czystym sumieniem rekomendujemy HANDS jako sprawdzonego i pewnego partnera w zakresie kompleksowej realizacji stoisk.”
    Wojciech Nowicki
    Członek Zarządu, Schattdecor
  • „Współpracuję z Grupą HANDS od wielu lat. Niższy budżet na stoiska sprawił, że rozważaliśmy zrezygnowanie z zeszłorocznych targów, ale agencja zapewniała, że warto się wystawić. Postawili na ciekawy pomysł i dobrze wykorzystali lokalizację - stoisko Akzo Nobel odwiedziło prawie dwa razy więcej uczestników, niż w latach ubiegłych”
    Dariusz Stefańczyk
    Prezes Zarządu, Akzo Nobel
  • „Bardzo ważnym aspektem we współpracy jest terminowość realizowanych zamówień, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz sprawne i kompetentne działanie. Wszystkie zamówienia są realizowane z należytą starannością i estetyką.” 
    Pedro Martinho
    Członek Zarządu, Eurocash