Trendy eventowe w 2023. Co warto wiedzieć?

Już sam ostatni rok przyniósł szereg zmian, które stały się naszą nową codziennością. Zauważamy to również w branży eventowej, która dopasowuje się do nowej rzeczywistości. Na podstawie naszej codziennej pracy, przedstawiamy trendy i możliwe kierunki rozwoju eventów w najbliższym czasie. 

Eventy hybrydowe

Pandemiczna rzeczywistość przyzwyczaiła nas, że w zasięgu komputera mamy dostęp do  eventów z całego świata. Obecnie, mimo że wiele wydarzeń wróciło do swojej tradycyjnej formy, nadal doceniamy opcję uczestniczenia w formie zdalnej. Dobrze jest zatem pomyśleć o takiej możliwości, oraz zaplanować udogodnienia w kwestii interakcji oraz aktywności dopasowanych również do formy online. 

W Events Hands zorganizowaliśmy konferencję w formie hybrydowej dla Fenomenu Wielkopolskiej Doliny Wodorowej. Wersję online, można obejrzeć na YouTube.

Konferencja Fenomen Wielkopolskiej Doliny Wodorowej

Zrównoważony rozwój

Zaplanowanie działań z myślą o planecie pomoże nam wszystkim! Dlatego zachęcamy naszych klientów, by pomyśleli o wykorzystaniu lokalnych zasobów. Takie rozwiązanie można wdrożyć w obszarze zamawianego cateringu, zatrudnionych osób, czy organizacji transportu dla dojeżdżających. W zgodzie z ideą bycia bardziej przyjaznymi dla środowiska warto wybrać odpowiednie gadżety wydarzenia, zadbać o ich praktyczność i możliwość wielokrotnego użycia lub zorganizować specjalną strefę, w której uczestnicy będą mogli zrobić coś dobrego dla naszej planety. Rozwiązań jest nieskończenie wiele, więc zachęcamy do wybrania takich, które będą dopasowane do Twojej firmy. 

Budowanie społeczności

Bycie online ma wiele zalet, jednak bez naszej pomocy, nie zawsze pozwala na wchodzenie w interakcje między uczestnikami i budowanie wspierającej się społeczności. Zaletą tworzenia przestrzeni do budowania społeczności wokół wydarzenia jest to, że umożliwia kontakt z uczestnikami nawet po zakończeniu eventu. Co więcej, stanowi wartościowe narzędzie dla samych uczestników. To tutaj mogą wymieniać się swoimi doświadczeniami, inspirować oraz nawiązywać biznesowe kontakty. W tym celu można wykorzystać chociażby zamknięte grupy Facebookowe lub zlecić nam stworzenie aplikacji dla Twojego wydarzenia, która umożliwi interakcję między uczestnikami.

Integracja i doświadczenie

Grywalizacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier do wzbogacenia doświadczenia uczestników również podczas wydarzeń. Umożliwia to stosowanie elementów rywalizacji, które zachęcają do dalszego zaangażowania w wydarzenie. To ten sam mechanizm, który sprawia, że korzystając z aplikacji do nauki języków, nie chcemy opuścić żadnego dnia, bo stracimy dobrą passę codziennego ćwiczenia, którą liczy nam aplikacja.

W duchu zabawy, która wciąga, bo prowadzi do wspólnego celu, zorganizowaliśmy piknik dla firmy Swiss Krono, w którym rodziny odnajdywały się, jednocześnie tworząc układankę z puzzli. Pozwoliło to na miłą rywalizację oraz skuteczną integrację, a ona była głównym założeniem klienta. Zatem cel został osiągnięty i to z uśmiechem na ustach!

Oprócz usprawniania mechanizmów wydarzenia warto też zadbać o doświadczenia dla każdej grupy uczestników. Z myślą o tym, dla dzieci, które towarzyszyły swoim opiekunom na targach Smaki Regionów, zorganizowaliśmy na stoisku klienta Specjały Regionu maskotkę firmową – kozę Dankę, z którą dzieci mogły porozmawiać oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. 

Nowe technologie

Nowe rozwiązania technologiczne pojawiają się na naszych oczach, a co więcej wiele z nich zaczyna być wykorzystywana w codziennej pracy, jak chociażby czat GPT, czy inne narzędzia AI. My jednak widzimy ich ogromny potencjał w zwiększaniu atrakcyjności organizowanych wydarzeń. Przykładem może być stoisko VR lub AR, na którym uczestnicy dosłownie wchodzą w świat z Twoimi produktami. Takie doświadczenia z pewnością będą nie do zapomnienia!

Jeśli potrzebujesz wsparcia w zorganizowaniu wydarzenia zgodnego z obecnymi trendami, daj nam znać – chętnie pomożemy!

ZAUFALI NAM

abler

akzonobel

avia_logo

danmis_logo

eurocash

fortum

fps

ichemad

kompania

milenium

mtp

muchoiecka

naturobank_logo

olx

peka

piszcz

schattdecor

sgb_logo

specialy_logo

still

swisskrono_logo

umww_logo

vox


  • „Dziękujemy za Państwa przychylność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, doskonały przepływ informacji i znakomitą atmosferę, ułatwiającą pracę pod presją czasu. Liczymy, że przyszłe przedsięwzięcia pozwolą nam już wkrótce spotkać się z Państwem ponownie.” 
    Przemysław Trawa
    Prezes Zarządu, MTP
  • „Firmę HANDS w swoim działaniu cechu sumienność i terminowość, konstruktywne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność na pojawiające się zmiany. Z czystym sumieniem rekomendujemy HANDS jako sprawdzonego i pewnego partnera w zakresie kompleksowej realizacji stoisk.”
    Wojciech Nowicki
    Członek Zarządu, Schattdecor
  • „Współpracuję z Grupą HANDS od wielu lat. Niższy budżet na stoiska sprawił, że rozważaliśmy zrezygnowanie z zeszłorocznych targów, ale agencja zapewniała, że warto się wystawić. Postawili na ciekawy pomysł i dobrze wykorzystali lokalizację - stoisko Akzo Nobel odwiedziło prawie dwa razy więcej uczestników, niż w latach ubiegłych”
    Dariusz Stefańczyk
    Prezes Zarządu, Akzo Nobel
  • „Bardzo ważnym aspektem we współpracy jest terminowość realizowanych zamówień, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz sprawne i kompetentne działanie. Wszystkie zamówienia są realizowane z należytą starannością i estetyką.” 
    Pedro Martinho
    Członek Zarządu, Eurocash