5 sposobów na wzmocnienie wizerunku marki za pomocą eventów

Organizacja wydarzeń zgodnych z wartościami marki

Jeśli chcesz wzmocnić wizerunek marki, warto zacząć od organizacji eventów, które są zgodne z wartościami Twojej marki. W ten sposób możesz przyciągnąć osoby, które są zainteresowane Twoją ofertą i które mają podobne wartości.

Współpraca z influencerami

Współpraca z influencerami może pomóc w zwiększeniu zainteresowania Twoją marką i zbudowaniu pozytywnego wizerunku. Zaproś influencerów do udziału w Twoich wydarzeniach i poproś ich o udostępnienie zdjęć i filmów z wydarzenia na swoich kanałach social media.

Wykorzystanie technologii

Wykorzystanie technologii podczas eventów może zwiększyć poziom zaangażowania uczestników i poprawić wizerunek Twojej marki. Możesz np. zorganizować quiz z nagrodami dla uczestników, udostępnić aplikację mobilną, która ułatwi nawigację po wydarzeniu, lub zorganizować interaktywną prezentację produktu.

Stworzenie niesamowitej atmosfery

Atmosfera podczas eventu ma ogromny wpływ na postrzeganie marki przez uczestników. Zadbaj o to, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik – od scenografii po muzykę i catering. Dzięki temu uczestnicy poczują się wyjątkowo i zapamiętają Twoją markę na dłużej.

Wykorzystanie mediów społecznościowych

Wykorzystaj media społecznościowe do promocji swojego eventu i zbudowania wizerunku marki. Stwórz dedykowany hashtag i zachęcaj uczestników do udostępniania zdjęć i filmów z wydarzenia na swoich profilach. To pozwoli na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i zbudowanie pozytywnego wizerunku marki.

ZAUFALI NAM

abler

akzonobel

avia_logo

danmis_logo

eurocash

fortum

fps

ichemad

kompania

milenium

mtp

muchoiecka

naturobank_logo

olx

peka

piszcz

schattdecor

sgb_logo

specialy_logo

still

swisskrono_logo

umww_logo

vox


  • „Dziękujemy za Państwa przychylność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, doskonały przepływ informacji i znakomitą atmosferę, ułatwiającą pracę pod presją czasu. Liczymy, że przyszłe przedsięwzięcia pozwolą nam już wkrótce spotkać się z Państwem ponownie.” 
    Przemysław Trawa
    Prezes Zarządu, MTP
  • „Firmę HANDS w swoim działaniu cechu sumienność i terminowość, konstruktywne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność na pojawiające się zmiany. Z czystym sumieniem rekomendujemy HANDS jako sprawdzonego i pewnego partnera w zakresie kompleksowej realizacji stoisk.”
    Wojciech Nowicki
    Członek Zarządu, Schattdecor
  • „Współpracuję z Grupą HANDS od wielu lat. Niższy budżet na stoiska sprawił, że rozważaliśmy zrezygnowanie z zeszłorocznych targów, ale agencja zapewniała, że warto się wystawić. Postawili na ciekawy pomysł i dobrze wykorzystali lokalizację - stoisko Akzo Nobel odwiedziło prawie dwa razy więcej uczestników, niż w latach ubiegłych”
    Dariusz Stefańczyk
    Prezes Zarządu, Akzo Nobel
  • „Bardzo ważnym aspektem we współpracy jest terminowość realizowanych zamówień, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby klienta oraz sprawne i kompetentne działanie. Wszystkie zamówienia są realizowane z należytą starannością i estetyką.” 
    Pedro Martinho
    Członek Zarządu, Eurocash